sobota, 12 listopada 2011

Kolczyki Enchantee do kompletu z wisiorem Pani Katarzyny

Narobiłam sobie ostatnio zaległości, przede wszystkim w zamieszczaniu zdjęć tego, co niedawno powstało. Jak widać jesienne dolegliwości typu przeziębienie czy utrata glosu nie stanowią dla mnie przeszkody, co jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że uzależniłam się od tworzenia biżuterii tego rodzaju:)
Tym razem zebrałam siły i z małą pomocą większej ilości wolnego czasu (czyt. upragniony długi weekend) uwieczniłam to, co było już gotowe.

Jako pierwsze pragnę zaprezentować ogromne i eleganckie szare kolczyki wykonane w technice haftu sutasz.
Ich serce stanowi ciemnoszara perła otoczona koralikami toho i maleńkimi kulkami hematytu w odcieniu grafitowym. Aby efekt był pełny zastosowałam także transparetne szare kryształy Svorowskiego w kształcie łezki.

Kolczyki posiadają ozdobne srebrne sztyfty (próby 925).

A oto one:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz